‎

Što nudi Moj Wiener aplikacija?

 ‎‎‎Moj Wiener je self-care vrsta aplikacije, koja klijentima nudi sljedeće mogućnosti: 

 

   Brzo i jednostavno upravljajte svojim osiguranjem!

Provjerite status, pregledajte pokrića, pratite uplate te iskoristite mogućnost online plaćanja police, a ako ste u žurbi i skeniranjem bar koda - sve na jednom mjestu putem nove Moj Wiener aplikacije.

   Uvijek imajte svoju e-iskaznicu pri ruci.

Zaboravite na papirnate iskaznice koje se gube ili oštećuju. U Moj Wiener aplikaciji možete pronaći svoju e-iskaznicu i imati je uvijek na dohvat ruke.

   U trenu do informacija o šteti.

Bez čekanja u redu ili na telefonski poziv. Jednostavno prijavite štetu i pratite njezin status unutar Moj Wiener aplikacije. Brzo, jednostavno i bez stresa!

   Ugovorite pregled u nekoliko klikova.

Zdravlje je najvažnije, zato ugovorite pregled kod liječnika u nekoliko jednostavnih koraka putem Moj Wiener aplikacije. Brzo, jednostavno i praktično!

   Važni kontakti na dlanu.

U hitnim situacijama, svaka sekunda je bitna. Pronađite važne kontakt brojeve odmah unutar Moj Wiener aplikacije.

 

Moj Wiener aplikacija dostupna je za preuzimanje na Google play i Apple storeu.

Česta pitanja o Moj Wiener aplikaciji

      
Mogu li putem aplikacije raditi promjene po polici i koje?

Promjene po policama osiguranja trenutno nisu moguće putem Moj Wiener aplikacije, no kroz aplikaciju možete poslati upit na naš Wiener info mail kontakt@wiener.hr, putem kojeg možete dobiti daljnje upute za promjene po polici.

Na koji način fukncionira ugovaranje pregleda putem Moj Wiener aplikacije?

Kako bi ugovorili zdravstveni pregled, potrebno je upisati koji pregled želite dogovoriti i koji Vam vremenski period najviše odgovara. Nakon provjera police osiguranja i suradnih zdravstvenih ustanova koje su na raspolaganju, povratno će Vas kontaktirati naša medicinska asistencija.

Za koliko osiguranika maksimalno mogu ugovoriti policu putnog osiguranja?

Maksimalan broj osiguranika ovisi o vrsti putnog osiguranja koje se sklapa. Kod pojedinačnog putnog osiguranja moguće je osigurati jednu osobu, kod obiteljskog makismalno pet osoba, kod grupnog osiguranja minimalno šest, a maksimalno 20 osoba te kod godišnjeg putnog osiguranja samo jednu osobu.

Koju dokumentaciju moram priložiti kod podnošenja zahtjeva za refundaciju troškova?

Kako bi predali zahtjev za refundaciju troškova, potrebno je priložiti presliku računa i podatke o računu za povrat novca.

Zašto je potreban moj OIB kod registracije?

Vaš OIB potreban je isključivo zbog Vaše sigurnosti - kako bismo svim klijentima osigurali potpunu zaštitu i sigurnost kod korištenja aplikacije te spriječili moguću zlouporabu.

Je li je obavezno fotografirati moju osobnu iskaznicu tijekom ugovaranja police?

Nije potrebno fotografirati Vašu osobnu iskaznicu, no ovim postupkom ubrzavate popunjavanje osobnih podataka kod ugovaranja police osiguranja.

Imate pitanja? Tu smo za Vas.

*
*
*

Unesene osobne podatke obrađujemo isključivo u svrhu davanja zatraženih informacija. Više saznajte ovdje.

vrh stranice
Kontaktirajte nas

Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d.

 

Mail: kontakt@wiener.hr

Zatražite više informacija o proizvodima
 
Potražite najbliže prodajno mjesto

Prijava štete

U slučaju štetnog događaja, u najkraćem mogućem roku obavijestite osiguratelja:

prijavasteta@wiener.hr (neživotna osiguranja)

 stete-oz@wiener.hr (životna osiguranja)

 likvi-dzo@wiener.hr (dopunsko zdravstveno osiguranje)

 
Za više informacija slijedite link: Prijava

Direkcija

Slovenska ulica 24
HR – 10000 Zagreb