U Wiener osiguranju Vienna Insurance Group d.d. kvaliteta je prepoznata kao strateško usmjerenje koje je na operativnoj razini ugrađeno u strukturne elemente i poslovne procese.
Uprava i svi radnici u opsegu sustava upravljanja kvalitetom opredijelili su se i rade u skladu sa zahtjevima norme HRN/ISO 9001:2015 i zakonskim zahtjevima, te kontinuirano provode poboljšanja cjelokupnog sustava upravljanja i teže ostvarenju poslovne izvrsnosti postižući pritom zadovoljstvo korisnika usluga, radnika i poslovnih partnera.
Kultura kvalitete prepoznata je kao zajednička vrijednost i odgovornost svih dionika Wiener osiguranja Vienna Insurance Group d.d.
Kvalitetu u poslovnim procesima i uslugama, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d. realizira sukladno načelima te mjerljivim ciljevima kvalitete opisanima u Pravilniku upravljanja kvalitetom:
- poslovanje u skladu s jasnim ciljevima i obavezom na kontinuirana poboljšanja,
- upravljanje rizicima,
- usmjerenost na klijente te kvalitetu pružanja usluga klijentima,
- učinkovito upravljanje poslovnim procesima,
- stabilnost i profitabilnost portfelja.
Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d. je usvojilo obavezu društveno odgovornog i dosljednog upravljanja poslovanjem kao preduvjeta sigurnog i stabilnog poslovanja, rasta i razvoja vrijednosti za sve zainteresirane strane – osiguranike, dioničare, partnere u prodaji i djelatnike. Osim kvalitete procesa i usluga vrijednosti koje društvo promiče su vjerodostojnost i integritet, poduzetničko razmišljanje i djelovanje te uzajamno poštovanje.
Strategija društveno odgovornog poslovanja VIG Grupe (Vienna Insurance Group) unutar koje djeluje Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d. usmjerena je na glavnu djelatnost i odgovornost za proizvode, na interakciju sa svim zainteresiranim stranama, kao i na pitanja okoliša.