Wiener usluge i dostupnost komunikacijskih kanala
Savjetujemo vam da ovih dana sve aktivnosti vezane uz plaćanje premije osiguranja ili konzultacija s našim zaposlenicima obavite putem naših online i telefonskih kanala.
Kontakt centar dostupan vam je za sve telefonske i e-mail upite na 0800 2580 ili na kontakt@wiener.hr, kao i naši savjetnici u prodaji.
Štetu možete prijaviti online na Prijava štete. Nakon što prijavite štetu, umjesto odlaska na procjenilište dostupne su vam naše aplikacije AudaSmart i Photosmart pomoću kojih elektronički možete odraditi cijeli postupak procjene. Premiju neživotnih osiguranja možete uplatiti online, dok alternativne načine plaćanja premije osiguranja možete pronaći ovdje.
Upite o proizvodima možete poslati putem naše kontakt forme. Sve ostale kontakte i podatke možete pronaći ovdje. U ovom trenutku nema nikakvih promjena u funkcioniranju osnovnih usluga i proizvoda. Sve se odvija redovno.
Rad Wiener prodajnih mjesta te zaštita klijenata i zaposlenika
Sukladno aktualnim odlukama Stožera civilne zaštite RH u svrhu sprječavanja širenja zaraze virusom COVID-19 te činjenice da nam je zdravlje i sigurnost naših zaposlenika apsolutni prioritet, donijeli smo odluku da svi zaposlenici kojima su osigurani uvjeti rada kod kuće koriste to pravo i mogućnosti.
Kako bi svim ostalim zaposlenicima osigurali odgovarajuće uvjete za rad, prilagodili smo radno vrijeme okolnostima, dok su određena prodajna mjesta privremeno zatvorena. Prilagođeno radno vrijeme Wiener prodajnih mjesta možete pronaći ovdje.
Dolazak na prodajna mjesta i plaćanje
Ako je dolazak na Wiener prodajno mjesto nužan, ljubazno vas molimo da, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekate na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba, odnosno u razmaku od minimalno dva metra ili ispred prodajnog mjesta. Potičemo vas i da pratite razvoj situacije te nove upute na službenim stranicama nadležnih institucija.
Ukoliko na prodajnom mjestu morate platiti svoju premiju osiguranja, savjetujemo korištenje beskontaktnih kartica prislanjanjem na POS uređaj. Popis kartica kojima možete platiti premiju nalazi se ovdje. Kako biste potpuno izbjegli kontakt s uređajem, PIN možete unijeti tako da koristite rukavice i/ili tipkovnicu prekrijete papirnatom maramicom.
Obavijest za korisnike dodatnog zdravstvenog osiguranja
Zdravlje je u ovim trenutcima najveći prioritet. Zato ćemo korisnicima koji su zatražili obavljanje medicinskih usluga putem Medicinske asistencije, a kojima je zbog epidemiološke situacije i mjera uzrokovanih COVID-19 virusom u narednom periodu onemogućeno obavljanje medicinskih usluga, omogućiti njihovo naknadno korištenje bez umanjenja prava iz dodatnog zdravstvenog osiguranja. Usluge je moguće iskoristiti i u slučaju da vam u međuvremenu polica osiguranja istekne.
Informiranost zaposlenika i upute o svakodnevnom postupanju s klijentima
Pravovremeno smo pripremili preporuke i upute za svoje zaposlenike, koje ažuriramo na dnevnoj bazi te ih kontinuirano prilagođavamo prema uputama nadležnih tijela. Osigurana je stalna i ažurna interna komunikacija unutar Wienera , a kreirana je i posebna radna skupina koja kontinuirano nadzire razvoj događaja i komunicira sa zaposlenicima.
Pravodobne informacije i vjerodostojni izvori
Vjerujemo da je za sigurnost zajednice važno ostati ispravno i pravovremeno informiran kako bi se izbjeglo širenje dezinformacija i straha. Pozivamo vas da se informirate na službenim stranicama Vlade i nadležnih institucija.
Poduzimamo sve adekvatne i preventivne mjere zaštite te aktivno pratimo razvoj situacije u državi kako bismo osigurali sigurnost zaposlenika i klijenata te kontinuitet poslovanja. Budite odgovorni u ponašanju, a mi vam želimo smirene dane uz nadu da će se ova situacija uskoro stabilizirati.
Vaš Wiener