S velikim zadovoljstvom i ponosom možemo objaviti da smo 1. travnja 2022. za našu prošlogodišnju kampanju dopunskog zdravstvenog osiguranja osvojili prestižnu nagradu Effie na festivalu Dani komunikacija 2022., najvećem i najprestižnijem regionalnom festivalu marketinške industrije.
Nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama. Na Effie natjecanju najvažnija je učinkovitost, te kako su razni marketinški elementi – strategija, kreativnost, mediji, istraživanje – funkcionirali zajedno da bi postigli sjajne rezultate. Žiri vrednuje navedena četiri kriterija pri ocjenjivanju cjelokupne učinkovitosti marketinških kampanja.
Po ulasku u finale moguće je osvojiti zlato, srebro ili broncu, no ništa od toga nije garantirano – ukoliko kampanja ne osvoji dovoljan broj bodova za prelazak praga koji postavlja žiri, projekt ostaje bez nagrade. Iz tog razloga smo još ponosniji, jer je žiri ove godine bio jako strog – u svih 9 kategorija dodijeljeno je tek jedno zlato, 4 srebra i 4 bronce, a naša kampanja jedini je nagrađeni projekt u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge!
Više o festivalu
Kao i do sada. nagrada Effie dodjeljuje se u sklopu Dana komunikacija, najvećeg i najprestižnijeg regionalnog festivala marketinške industrije, koji se nakon dvije godine pauze ponovno održao u Rovinju u svom punom sjaju. Sve dobitnike u ostalim kategorijama možete pronaći na linku.