Iako se o njemu ne priča mnogo, dostupni podaci ukazuju na problem cyberbullyinga među djecom i mladima u Hrvatskoj. Čak 88% mladih svjedočilo je nekom obliku nasilja na društvenim mrežama, a prema podacima iz 2017. godine gotovo svako treće dijete na internetu komuniciralo je s osobom koju nije upoznalo uživo, što pokazuje da djeca i mladi nisu svjesni svih opasnosti koje vrebaju u online svijetu.
Projekt Wiener osiguranja, (O)siguran online, ima plemenitu misiju prevencije online nasilja među djecom te poticanja na pametno i odgovorno korištenje interneta i društvenih mreža. Projekt je pokrenut 2017. godine u suradnji s Društvom za komunikacijsku i medijsku kulturu te agencijom Degordian. Kroz dvije godine projekta organiziran je okrugli stol na temu prevencije online nasilja te edukativna predavanja za roditelje i nastavnike, a izdana je i edukativna brošura. Također je kreiran i upitnik znanja za roditelje, snimljeni su video sadržaji i osmišljeni posebni znakovi za lakše snalaženje u virtualnom svijetu uz koje roditelji svojoj djeci mogu lakše objasniti opasnosti koje vrebaju online.
U 2019. godini (O)siguran online želio je doprijeti direktno do djece. Međutim, djeca će zbog osjećaja srama ili straha rijetko podijeliti probleme s odraslom osobom ili autoritetom. Mnogo lakše će se otvoriti i povjeriti vršnjaku ili osobi koju smatraju uzorom. Kako bi doprijeli do djece i mladih, Wiener osiguranje je u svojoj kampanji koristilo Youtubere kao most prema stručnjacima koji se bave temama cyberbullyinga. Za ulogu uzora odabrana su četiri popularna YouTubera, a s obzirom na to da nisu dovoljno stručni u davanju savjeta, za svaki odgovor i savjet osigurana je pomoć stručnjaka iz DKMK-a i Hrabrog telefona.
Krerirana je platforma UHO, punog naziva Utočište Hrabrih Online. UHO je prva platforma u Hrvatskoj namijenjena dijeljenju iskustava i savjeta na temu cyberbullinga, gdje djeca i mladi koji su suočeni s tim problemom mogu anonimno napisati svoja pitanja i iskustva. Uz stručnu pomoć DKMK-a i Hrabrog telefona, Youtuberi su odgovarali na pitanja i probleme.
Hrabri YouTuberi su Maša Zibar, Veronika Rosandić, Bernardo Brezni i Dennis Domian. Svaki od njih je napravio 2 video zapisa na temu cyberbullinga i objasnio rad same platforme, a prije početka kampanje prošli su kroz edukaciju od strane DKMK-a. Ukoliko se desilo da upit opisuje ozbiljniju situaciju, stručnjaci su u potpunosti preuzeli komunikaciju, a Hrabri telefon poduzeo je korake koje svakodnevno slijedi u svom radu s djecom i mladima.
Kampanja s Youtuberima završila je 15. prosinca, a DKMK i Hrabri telefon su u potpunosti preuzeli komunikaciju. Otkako je projekt krenuo, nije prošao niti jedan dan bez primljenog upita, a trenutno ih platforma broji više od 500. Osim povećanog broja upita na samoj platformi, Hrabri telefon i DKMK prijavljuju povećan opseg posla, a povećan je i broj prijava na Red button MUP-a, aplikacije koja omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji se sumnja da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.
Kako bi se nastavila borba protiv ovog naizgled nevidljivog problema među djecom i mladima, projekt UHO uskoro dobiva svoj nastavak u 2020. godini.