29.03.2019.
Kao jedan od vodećih osiguratelja na hrvatskom tržištu, različitim aktivnostima koje poboljšavaju kvalitetu života i rada u zajednici, Wiener osiguranje, uz pomoć svojih zaposlenika, nastoji zahvaliti javnosti na povjerenju i vjernosti.
Tako je 2017. pokrenut veliki projekt (O)siguran online koji za cilj ima prevenciju online nasilja među djecom i medijsko opismenjavanje. U sklopu projekta nastala je edukativna brošura (O)siguran online te su, u suradnji s Društvom za komunikacijsku i medijsku kulturu, u 12 škola diljem Hrvatske održana edukativna predavanja za roditelje i nastavnike kao i predavanja za zaposlenike.
Ovaj projekt prepoznala je i Grupa dodijelivši Wiener osiguranju 1. nagradu za razvoj društvene svijesti Günther Geyer koja se od 2012. godine dodjeljuje tvrtkama Grupe koje su pokazale iznimnu posvećenost društveno odgovornim projektima i bile inspirativan primjer zajednici u kojoj djeluju. Nagrada, osim priznanja, donosi i financijsku naknadu za nastavak projekta u 2019. godini.
Tim povodom organizirana je press konferencija na kojoj su, uz predstavnike medija i partnere projekta, prisustvovali predstavnici VIG-a: g. Peter Höfinger, član Uprave i Barbara Grötschnig, voditeljica odjela Sponzorstava, koji su nagradu uručili predsjednici Uprave Wiener osiguranja Jasminki Horvat Martinović i članu Uprave Boži Šaravanji.
„Veliko je priznanje dobiti prvo mjesto za društveno odgovorno poslovanje u konkurenciji od oko 50 društava u 25 zemalja. Zaista smo ponosni što je naš rad kroz projekt (O)siguran online prepoznat te financijski nagrađen u iznosu od 50.000 eura koje ćemo uložiti u daljnji razvoj projekta te edukaciju roditelja o važnosti zaštite naše djece na internetu", izjavio je g. Šaravanja.
Osim svečane dodjele nagrade, predstavljeni su i poslovni rezultati Wiener osiguranja koje bilježi snažan rast u svim segmentima.
Na dan 31. prosinca 2018. godine Wiener osiguranje je zabilježilo zaračunatu bruto premiju od 891,5 milijuna kuna ostvarivši time ukupan plan premija i ostvarenu planiranu dobit u iznosu od 59,4 milijuna kuna prije poreza, što je povećanje od 11% u odnosu na prošlu godinu. Navedeni premijski rezultati predstavlja značajan rast od 15% u odnosu na 2017. godinu, kao i ostvareni udio na hrvatskom tržištu od 9,1%*.
Jasminka Horvat Martinović, predsjednica Uprave tim povodom je izjavila:
„Ponosni smo na odlične poslovne rezultate u godini iza nas, kako Društva u Hrvatskoj, tako i cijele Vienna Insurance Group čiji rezultati su premašili i vlastita predviđanja. S obzirom da smo pri kraju prvog kvartala 2019. izrazito smo usmjereni na ostvarivanje još boljih rezultata u tekućoj godini s tendencijom još snažnijeg pozicioniranja na tržištu. Navedeni rast relevantan je pokazatelj stabilnosti poslovanja Društva, ali i potvrde pozicije Wiener osiguranja VIG kao stabilnog i pouzdanog partnera.“