03.04.2017.
Ovog vikenda na Danima komunikacija u Rovinju održano je najveće i najvažnije okupljanje marketinških stručnjaka u zemlji te su dodijeljene nagrade za najbolje marketinške kampanje u protekloj godini.
Osim razmjene ideja i upoznavanja s onim najboljim što je industrija proizvela u prethodnoj godini, u sklopu festivala tradicionalno se dodjeljuju i nagrade Effie, za najučinkovitije reklamne kampanje po pojedinim industrijama, nagrade Mixx za najbolja digitalna rješenja i IdejaX za najbolja kreativna rješenja.
U vrlo strogom selekcijskom postupku i odlukom članova žirija koji čine neki od najboljih i najiskusnijih marketinških stručnjaka Hrvatske, kampanja za dopunsko zdravstveno osiguranje „Vrag nikad ne spava“ prepoznata je kao jedna od ideja koja pomiče granice, a Wiener osiguranje i agencija Grey Worldwide Zagreb osvajanjem brončane nagrade potvrdili su kako su inovacija i kreativnost važni za uspjeh u osigurateljnoj industriji.
Nagrađenu kampanju možete pogledati ovdje.