11.12.2017.
Proširenje poslovanja banko osiguranja jedan je od strateških ciljeva Vienna Insurance Group u sklopu programa upravljanja - Agenda 2020, koji je usredotočen na optimizaciju proizvoda i prodaje. U skladu s time, donesena je odluka da se maksimalno iskoriste pogodnosti za klijente, Erste banku i osiguratelja povezivanjem resursa i nadležnosti dviju tvrtki.
Vienna Insurance Group ušla je na hrvatsko tržište 1999. godine, a kanal banko osiguranja pokrenula 2005. godine u suradnji s partnerom Erste Group. Strateško partnerstvo VIG-a i Erste Grupe u proteklih je 12 godina raslo i jačalo na obostranu korist. Brend Wiener osiguranja dobro je poznat klijentima Erste banke kroz dosadašnju suradnju u programima neživotnih osiguranja.
“Spajanje resursa i stručnosti oba društva donijet će velike pogodnosti za klijente, banku i osiguratelja,” izjavila je predsjednica Uprave Vienna Insurance Group Elisabeth Stadler.
Kroz obje kompanije kćeri, VIG zauzima četvrto mjesto na osigurateljnom tržištu u Hrvatskoj s tržišnim udjelom od 8,5%. Srednjoročni cilj VIG-a je u Hrvatskoj zauzeti tržišni udio od minimalno 10%.
U prva tri tromjesečja 2017. godine, Wiener osiguranje i Erste osiguranje imale su zbrojeno premiju od oko 585,8 milijuna kuna i ukupnu dobit od oko 44,3 milijuna kuna, dok je kombinirana kvota iznosila 99,3%.
Slijedom izvrsnih financijskih rezultata i visoke razine zadovoljstva klijenata, Wiener osiguranje VIG osvojilo je i prestižnu nagradu Zlatna kuna 2017. za najuspješnije osiguravajuće društvo u Hrvatskoj koju dodjeljuje Hrvatska gospodarska komora.